Tarieven

Door de inflatie van de afgelopen tijd, is er niet aan te ontkomen om prijscorrecties voor het nieuwe jaar door te voeren.

De laatste tijd wordt vaak de vraag gesteld wat iets gaat kosten of wat het uurtarief is.
Dit komt met name doordat de laatste tijd wat wantrouwen is ontstaan door zogenoemde “spoed klussers”.
Ook is deze vraag terecht zeker nu alles een stuk duurder is geworden, dan is het wel zo fijn te weten waar je aan toe bent.

Om transparantie naar de klant te kunnen waarborgen staan de tarieven online.

Buiten de werkzaamheden die er te zien zijn op locatie, zijn er ook werkzaamheden achter de schermen, vanaf het moment dat de aanvraag is ingediend zijn er uitzoekwerkzaamheden, planningen, materiaal regelen en andere administratieve afhandelingen. Ook het reizen naar de klant toe is bezig zijn voor de klant.
Omdat aparte voorrijkosten duurder zullen zijn voor de klant dan de daadwerkelijke reistijd binnen Apeldoorn wordt er gekozen om de reistijd als arbeidstijd mee te rekenen.

Er wordt altijd geprobeerd om alle opdrachten direct uit te voeren (indien mogelijk), vervolg afspraken worden alleen gemaakt als het niet anders kan, doordat bijvoorbeeld een lekkage meer tijd in beslag neemt dan ingeschat is of doordat het materiaal niet op voorraad is.
Dit zodat dat de klant niet steeds hinder hoeft te ondervinden voor het steeds thuis blijven voor een afspraak, ook kan het zijn dat een lekkage eventueel de situatie kan verergeren, dan is het toch wel fijn als er direct stappen ondernomen worden.

Een vrijblijvende offerte aanvraag en bezoek op locatie is mogelijk, vaak is er al een inschatting te maken op basis van foto’s en omschrijving van het probleem op afstand zodat hier geen rekening mee gehouden hoeft te worden met de planning.
Indien er bij de opname van een offerte ook een oorzaak onderzocht of besproken moet worden, zal hier wel een factuur voor inrekening gebracht worden, deze zal komen te vervallen indien er een akkoord komt op de offerte.
Offertes worden altijd opgesteld op basis van een totaal offerte.

Hieronder nog een keer een overzicht:

Geen voorrijkosten.
Arbeidstijd word gerekend vanaf vertrek.
Minimale afname 1 arbeidsuur, daarop volgende arbeidstijd wordt gerekend per half uur.

Een offerte is vrijblijvend, indien er eerst naar een oorzaak van een probleem moet worden gezocht word hier wel een factuur voor in rekening gebracht, deze zal in mindering worden gebracht bij akkoord op een offerte.

Arbeid uurloon = 60,- euro excl. BTW  — 72.60 euro incl. BTW

Arbeid uurloon bij eigen aanschaf sanitair = 70,- euro excl. BTW — 84.70 euro incl. BTW

Gebruik speciaal gereedschap (Steiger, ontstoppingsveer, draadsnijmachine, etc) = vanaf 20,- excl. BTW

Bovenstaande prijzen zijn exclusief materiaalkosten.
Geen garantie op eigen aangeschafte sanitair.